Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verstuurd. Elke werkdag worden de bestellingen door ons naar een Postnl-punt gebracht. In de regel komt 98% van de binnenlandse zendingen de dag na verzending bij u aan. De overige 2% volgt normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van afleveren.
Verzendkosten en – opties Nederland:
Brievenbuspost (20-50 gram) zonder track & trace € 1,95 (De optie Brievenbuspost wordt alleen getoond als de bestelling in een enveloppe past)
Brievenbuspost (50-350 gram) zonder track & trace € 2,95 (De optie Brievenbuspost wordt alleen getoond als de bestelling in een enveloppe past)
Brievenbuspost met track en trace: € 3,95 (De optie Brievenbuspost wordt alleen getoond als de bestelling in een enveloppe past) Pakketpost met track en trace, versturen naar uw adres en eventueel afgeven bij de buren: € 4,95 Pakketpost met track en trace, handtekening voor ontvangst of Niet bij Buren: € 5,95 Mocht een pakket niet afgehaald worden nadat het pakket door welke reden dan ook naar een Postnl-punt is gebracht dan dient er opnieuw verzendkosten betaald te worden.
Geen verzendkosten binnen Nederland vanaf € 50,=
Verzendkosten en -opties België:
Alleen Pakketpost met track en trace € 9,95
Geen verzendkosten naar BE vanaf € 80,- aan producten
ALGEMEEN: Verzending en verzendkosten
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven. Zie voor de exacte verzendkosten het afrekenscherm. U ziet de verzendkosten voordat de overeenkomst tot stand komt.
Verzending vindt plaats na ontvangst van de betaling/na goedkeuring door Mollie. Voor bedrijven die op rekening bij ons kopen, geldt dat de bestelling binnen 1 werkdag in behandeling wordt genomen. Bij elk product staat duidelijk vermeld of de prijs in- of exclusief verzendkosten is. Wanneer er bij een product staat dat de prijs inclusief verzendkosten is, wordt verzending binnen Nederland bedoeld.
Aflevering is normaal gesproken binnen 24-48 uur (van maandag t/m zaterdag). Wanneer er bij een artikel staat dat het binnen 2 werkdagen wordt verzonden, is het dus binnen 4 werkdagen bij u. Wanneer u (in Nederland) niet thuis bent op het moment van bezorgen dan wordt het pakket naar een Postnl-punt gevracht.U kunt het zelf binnen 1 week kunt afhalen. Dit leest u in uw mail en ziet u op het Niet thuis briefje. Wanneer u het pakket op uw werk laat bezorgen, vermeld dan svp duidelijk de bedrijfsnaam in het adres, zodat de bezorger weet waar hij/zij moet zijn.Wanneer u geen bedrijfsnaam vermeldt, en het pakket wordt om die reden (onvolledige adressering) geretourneerd, zijn de extra verzendkosten voor uw rekening.
Als het pakket naar ons retour wordt gestuurd, zijn de kosten voor het opnieuw verzenden voor uw rekening.
Houd svp zelf de track en trace in de gaten. Is de zending niet afgeleverd, terwijl Postnl aangeeft van wel, neem dan direct (binnen 2 werkdagen) contact met ons op zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger. Zorg svp voor het vermelden van het juiste emailadres, zodat u zelf de verzending en levering kunt volgen.
Onjuiste adressering/niet tijdige afhaling
Het komt regelmatig voor dat er een verkeerd of incompleet afleveradres wordt doorgegeven zodat het pakket niet afgeleverd kan worden. Het pakket wordt dan naar ons retour gestuurd en wij krijgen hier een rekening van. Wij zijn genoodzaakt om voor het opnieuw sturen van een pakket het tarief van € 4,95 voor NL en 2x 8,95 voor BE in rekening te brengen. Belgische pakketten worden ons namelijk dubbel gefactureerd, 1 x van België naar NL en opnieuw voor NL naar BE. Controleer de adresgegevens dus goed, u bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste, complete, afleveradres. en. Na die tijd komt het retour naar ons. De extra kosten zijn dan € 9,90,-.